چگونه برای کاهش کراتینین سرم 7.9 در PKD بدون دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش کراتینین سرم 7.9 در PKD بدون دیالیز

"چگونه برای کاهش کراتینین سرم 7.9 در PKD بدون دیالیز؟ 'پس از گرفتن خواسته در مورد این سوال، ما را پاسخ دقیق در بخش های زیر است. علاقه مند به یادگیری اطلاعات بیشتر مفید باشد؟ لطفا در عنوان خوانده شده و یا برای کمک رایگان و حرفه ای دکتر آنلاین ما مشورت کنید.

چه تشخیص کراتینین سرم 7.9 در PKD چیست؟

افرادی که از این وضعیت رنج می برند به بیماری کلیوی مرحله نهایی با از دست دادن بیشتر عملکرد کلیه توسعه یافته است. در این مرحله، کلیه ها قادر به کار به اندازه کافی برای حفظ زنده است. بنابراین درمان جایگزینی کلیه مانند دیالیز اغلب برای کمک به بیماران حفظ زندگی است.

چگونه برای کاهش کراتینین سرم 7.9 در PKD بدون دیالیز؟

در طب غربی، هیچ هنوز هم چنین نوع از گزینه وجود دارد. خوشبختانه، کارشناسان کلیه در چین راه حل در طب سنتی چین یافت شده است. درمان به طور گسترده ای به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. (اینجا را کلیک کنید به تماشای ویدیو معرفی)

اگر بیماران مبتلا به این اختلال کلیوی می تواند طب میکرو چینی Osmotherapy در زمان اتخاذ، آنها می توانند وخامت بیشتر بیماری جلوگیری و عادی در سطح بالا به طور طبیعی. به این ترتیب، دیالیز است دیگر مورد نیاز است. بیماران می توانند یک مساله طبیعی است، عمر طولانی با کلیه خود را زندگی می کنند.

چینی Osmotherapy یک رویکرد جامع برای کراتینین 7.9 سرم در PKD است. این می تواند کار برای جلوگیری از بزرگ شدن کیست های کلیه، کوچک شدن کیست در اندازه، حذف استاز خون، حفظ و بهبود ظرفیت کلیه باقی مانده. به عنوان یک روش شخصی، بهترین دارو تنها باید بر اساس تشخیص دقیق از وضعیت بیماری هر بیمار داده می شود.

اگر شما علاقه مند به یادگیری مقدمه مفصل تر در مورد درمان های ویژه ما، لطفا اینجا چک کنید. امیدوارم که آن را واقعا کمک می کند برای درک بهتر شما. مراقبت لطفا

 





:: برچسب‌ها: PKD، کراتینین سرم 7 , 9، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: